Systém na riadenie vzťahov so zákazníkmi (pod anglickou skratkou CRM) je riešenie, ktoré pomáha zvyšovať efektivitu predaja a marketingu. Ide o nástroje a aplikácie, ktoré vo svojej kombinácii prinášajú užitočný pohľad do kľúčových zákazníckych procesov – rozširovanie zákazníckeho portfólia, zefektívňovanie predaja, zákazníckych kampaní, marketingových udalostí alebo servisu a služieb zákazníkom.
Môžete sa spoľahnúť, že dobré CRM riešenie splní všetky potreby Vašich obchodníkov a marketingových pracovníkov.
Zber informácií z trhu môže byť systematický a pritom automatizovaný. S pomocou CCV Dotazníky – add-on řešení do CRM systému, ktoré umožňuje oslovenie koncových zákazníkov, môžete získať odpovede na Vaše otázky.
Ponúknite interakciu s Vašimi produktmi dotykom. Vytvorte mobilné aplikácie pre koncových zákazníkov a zvýšte tak lojalitu voči Vašej značke a získajte dáta kľúčové pre rozšírenie koncových odberateľov. Mobilné aplikácie CCV patria k úspešným marketingovým nástrojom množstva zákazníkov – COOP Morava, COOP Centrum, Globus Česká republika, Svaz vinařů a ďalšie.
A viete, čo hovoria zákazníci o Vašich produktoch na Facebooku? Ak chcete dosiahnuť naozaj významné zlepšenie Vašich vzťahov so zákazníkmi, ponúkame možnosť získavať ich podnety priamo zo sociálnych sietí. Vďaka službe Microsoft Social Engagement (predtým Microsoft Social Listening) a voľbe vhodných kľúčových slov tak budete mať možnosť ovplyvňovať aj názory priateľov zákazníkov.
Poskytovanie profesionálneho servisu zvyšuje lojalitu zákazníkov. CRM umožňuje správu servisných zdrojov, ako sú technici, automobily, sady náradia alebo špeciálne stroje. Ponúkajte zákazníkom Vaše služby – zvýšite ich spokojnosť s Vašimi produktmi, lojalitu a na servisnom tíme ešte zarobíte, keď ho s pomocou CRM dokážete naplno využiť.
Systém samostatne navrhuje voľné termíny a umožňuje automaticky ponúkať zákazníkom Vaše služby pred termínmi pravidelnej kontroly. Poskytujte Vašim partnerom profesionálnu starostlivosť.
Prepojenie výrobných informačných systémov a CRM zvyšuje efektivitu vo výrobe, nákupe a samozrejme v predaji. Kľúčové zameranie CRM na oblasti predaja, marketingu a služby zákazníkom tvorí podporu práve tým procesom, na ktoré sa Váš MES nezameriava. Veľa výrobných spoločností navyše v CRM eviduje obchodné prípady od ich vzniku až do vystavenia faktúry.
Vedenie spoločnosti tak má vždy prehľad o tom, v akej fáze sú jednotlivé zákazky. Ak ich zaujímajú detaily, majú všetky informácie na jednom mieste – predovšetkým dôležitú komunikáciu zamestnancov s obchodnými partnermi. Vďaka integrácii CRM na systémy na ukladanie dokumentov je potom veľmi jednoduché sa jedným klikom dostať aj k dokumentácii od technológa, k návrhu a dizajnu alebo k projektovej dokumentácii.
Kontaktujte nás prostredníctvom formulára. Radi vám ponúkneme bezplatnú konzultáciu.
2. júl 2018
CRM systém lepšie obsluhuje zákazníkov ISAN RadiátorySpoločnosť ISAN Radiátory, výrobca kúpeľňových a dizajnových radiátorov v Českej republike, nasadila CRM systém Microsoft Dynamics 365 s cieľom zlepšiť kvalitu starostlivosti o zákazníka. Zvolené riešenie od spoločnosti CCV...
Čítať viac28. február 2018
Pozvánka na CRM seminár: Na zdravie obchodu a marketinguObchodných a marketingových špecialistov pozývame na odborné stretnutie s cieľom ukázať, ako možno efektívne riadiť obchodný tím, účinne plánovať marketingové aktivity a prehľadne pracovať s lead a príležitosťami. Obsahom...
Čítať viacPotrebujete poradiť s riešením pre vašu firmu?