Čo je Microsoft Dynamics 365?

Dynamics 365 je pokrokový produkt, ktorý otvára cestu k modernému a inovatívnemu spôsobu podnikania. Jedná sa o kombináciu CRM systému a ERP riešenia a spoločne tak vytvára novú platformu na predaj, servis, projektový manažment, financie a ďalšie zložky firemného podnikania. Toto cloudové riešenie zjednodušuje správu dát a s integráciou s Office 365 a napojením na platformu Microsoft Azure je teda možné na jednom mieste riadiť všetky podnikové procesy a obchodné aktivity.

Microsoft Dynamics 365 od CCV Informační systémy

Prečo Microsoft Dynamics 365?

Dynamics 365 vznikol zlúčením dvoch základných produktov na platforme Microsoft. Na jednej strane to je podnikový informačný systém a to buď vo variante Financials (funkciami vychádza z Microsoft Dynamics NAV), alebo Operations (ide o cloudové riešenie AX 7). Na strane druhej to je CRM systém (predtým Microsoft Dynamics CRM), ktorý je rozdelený do jednotlivých aplikácií určených pre obchod, marketing, servis, projektový manažment a zákaznícky servis.

V rámci Dynamics 365 je ďalej možné využiť analytický nástroj Power BI, nástroj na komplexné sledovanie sociálnych sietí Microsoft Social Engagement. Pomocou Flow je možné si analytické a iné procesy vytvárať a PowerApps je nástrojom na vývoj mobilných a webových aplikácií.

Dynamics 365 je jedným z mála produktov na trhu, ktorý prepája firemné dáta, analytické nástroje, IoT a umelú inteligenciu (tzv. machine learning) a stáva sa tak nenahraditeľným pomocníkom pri podnikových, obchodných a marketingových procesoch.

Vyskúšajte Microsoft Dynamics 365 na 30 dní zadarmo

Aplikácie, ktoré spolupracujú

Dynamics 365 je navrhnutý tak, že je možné vybrať si jednotlivé aplikácie podľa vlastného výberu a platiť len za to, čo vo firme využívate. Navyše môže mať každý užívateľ inú kombináciu aplikácií a môže ju meniť podľa aktuálnych potrieb.

Dynamics 365 for Sales – Predajná aplikácia je určená primárne pre obchodníkov, využitie však nájdu aj marketingoví špecialisti. Obsahuje základné funkcie podobne ako Microsoft Dynamics CRM online s výnimkou servisného modelu. V rámci tejto aplikácie je možná správa a prístup k záujemcom, príležitostiam, cenníkom, marketingovým zoznamom, kampaniam alebo rýchlym kampaniam.

Dynamics 365 for Customer Service – Táto aplikácia je určená pre všetkých, ktorí pracujú v oblasti zákazníckeho servisu. Dynamics 365 pomáha zjednotiť spôsob nahliadania na firmu aj prácu so zákazníkom, či už ide o samoobsluhu alebo poskytovanie služby v pravom slova zmysle.

Dynamics 365 for Field Service – Aplikácia určená servisným technikom pracujúcim v teréne, ktorá im ponúka všetko od automatického plánovania trás až po prediktívny servis zákazníkom. Všetky dáta sú prístupné na mobilných zariadeniach, a tak majú pracovníci aktualizované informácie o trase aj zákazkách po ruke.

Dynamics 365 for Project Service Automation – Aplikácia určená na projektové riadenie, ktoré vďaka ucelenému pohľadu na zákazníka a pomocou automatických procesov pomáha zvyšovať dôveru zákazníka.

Dynamics 365 for Marketing – V Enterprise Edícii sú pokryté marketingové služby komplexne prostredníctvom Adobe Marketing Cloud, ktorý slúži ako základ na vytvorenie silnej zákazníckej skúsenosti. Ide o nástroj umožňujúci využitie rôznych marketingových spôsobov na personalizované oslovenie zákazníka. Vedie to k zákazníckej lojalite a zvyšuje to celkovú hodnotu vašich zákazníkov. Aplikácia pre marketing bude dostupná v priebehu roka 2019.

Dynamics 365 for Operations – Kompletný ERP nástroj Dynamics for Operations dokáže zvýšiť rýchlosť vášho podnikania. Podnikový informačný systém je postavený na najmodernejšom cloudovom riešení AX 7 a dokáže zabezpečiť plnú podporu od návrhu až po výrobu a predaj. Poskytuje relevantné dáta a zobrazenie pre strategické rozhodnutia v jednotlivých oddeleniach firmy.

Dynamics 365 for Financials – Vďaka Dynamics 365 for Financials získavajú malé a stredné firmy kompletné riešenie pre účtovníctvo, ktoré jednoducho zvládne objednávky, fakturáciu, automatické spracovanie platieb (jednoducho sa dajú identifikovať faktúry po splatnosti). Dôležitou súčasťou je možnosť reportovania vybraných dát.