2. júl 2018 CRM riadenie vzťahov so zákazníkmi

CRM systém lepšie obsluhuje zákazníkov ISAN Radiátory

Spoločnosť ISAN Radiátory, výrobca kúpeľňových a dizajnových radiátorov v Českej republike, nasadila CRM systém Microsoft Dynamics 365 s cieľom zlepšiť kvalitu starostlivosti o zákazníka. Zvolené riešenie od spoločnosti CCV...

Čítať viac

28. február 2018 CRM riadenie vzťahov so zákazníkmi

Pozvánka na CRM seminár: Na zdravie obchodu a marketingu

Obchodných a marketingových špecialistov pozývame na odborné stretnutie s cieľom ukázať, ako možno efektívne riadiť obchodný tím, účinne plánovať marketingové aktivity a prehľadne pracovať s lead a príležitosťami. Obsahom...

Čítať viac

5. január 2018 CRM riadenie vzťahov so zákazníkmi

Hrozba GDPR vás neminie: Ako pomôže CRM systém?

Ochrana osobných dát je v národnej a európskej legislatíve zakotvená už veľa rokov, avšak s ohľadom na nástup digitálnej éry prestávajú doterajšie predpisy dostačovať. Európska únia a jej jednotlivé členské štáty sa snažia...

Čítať viac

27. september 2017 CRM riadenie vzťahov so zákazníkmi

Pozvánka na CRM seminár: Priania zákazníkov nie sú čiernobiele (kopie 1)

Obchodných a marketingových špecialistov pozývame na odborné stretnutie s cieľom ukázať, ako možno efektívne riadiť obchodný tím, účinne plánovať marketingové aktivity a prehľadne pracovať s lead a príležitosťami. Obsahom...

Čítať viac

10. apríl 2017 CRM riadenie vzťahov so zákazníkmi

Ako logisticky pochopiť zákazníka?

Úspech v podnikaní sa odvíja predovšetkým od spokojnosti zákazníkov. Firmy preto vyvíjajú stále viac úsilia, aby svojich klientov pochopili a boli im schopné nájsť a dodať presne to, čo v konkrétny čas potrebujú. Prepojenie...

Čítať viac

3. február 2017 CRM riadenie vzťahov so zákazníkmi

Rok 2017: v hlavnej úlohe CRM a udržanie zákazníka

Technológie sa v súčasnosti stali už úplne nevyhnutným základom pre akékoľvek podnikanie. Začínajúcim spoločnostiam umožňujú sa presadiť, zavedeným zase ďalej rásť. Kľúčom k úspechu je však nielen výber vhodných technológií, ale...

Čítať viac

5. január 2017 CRM riadenie vzťahov so zákazníkmi

Pozvánka na CRM seminár: Majte obchod a marketing v kondícii (kopie 1)

Obchodných a marketingových špecialistov pozývame na odborné stretnutie s cieľom ukázať, ako je možné efektívne riadiť obchodný tím, účinne plánovať marketingové aktivity a prehľadne pracovať s leadmi a príležitosťami. Obsahom...

Čítať viac

<< < 1 2 3 4 > >>