Nastavte zrkadlo sociálnych sietí pre váš biznis

7. apríl 2015

Microsoft Social Engagement je prvým komplexným nástrojom na monitoring sociálnych sietí, ktorý si môžu bez problémov dovoliť nielen veľké, ale aj stredné a malé firmy. Služba pod novým názvom od apríla 2015 nahradzuje predchádzajúce riešenie Microsoft Social Listening.

Riešenie má po novom prepracované nielen užívateľské rozhranie, ale najmä širšie možnosti nastavení. Pribudla možnosť priradenia reakcie na konkrétny status či príspevok užívateľa a možnosť natívnej reakcie na jednotlivé prúdy obsahu zo sociálnych sietí.

Viete, čo sa hovorí o vašich produktoch alebo službách napríklad na Facebooku?

Ak chcete zásadne zlepšiť vzťahy s vašimi doterajšími, ale aj potenciálnymi zákazníkmi, máte teraz jedinečnú príležitosť získavať ich podnety a názory priamo zo sociálnych sietí ako Twitter, Facebook, Linkedin, YouTube, Pinterest, Instagram a viac než tisícovky ďalších zdrojov.

Vďaka novej službe Microsoft Social Engagement však budete vedieť nielen kto, kde a ako o vás hovorí, ale získate aj šancu na tieto podnety včas reagovať a ovplyvniť tak názory nielen vašich zákazníkov, ale aj ich priateľov. Môžete lepšie sledovať sociálnu aktivitu odborníkov alebo iných názorových tvorcov. 

     

  

Okrem ceny je jeho najväčšou výhodou kompatibilita s Microsoft Dynamics CRM – či už ako jeho súčasť alebo ďalší komponent. Prostredníctvom CCV Informačné systémy ako dodávateľa CRM riešení, tak zákazníci môžu dostať skutočne komplexnú službu so zaškolením a technickou podporou.

Neprišli ste vinou slepoty k sociálnym sieťam práve teraz o ďalšieho zákazníka?

Nezaujímalo by to i kolegov alebo šéfa? Jednoducho s nimi článok zdieľajte.