Omnichannel CRM

Prepojenie niekoľkých rozličných komunikačných kanálov do 360 stupňovej komunikácie cez CRM systém (tzv. omnichannel CRM) dáva ucelený prehľad o všetkej komunikácii so zákazníkom v reálnom čase. Vo vzťahu so zákazníkom hrá rozhodujúcu úlohu znalosť jeho individuálnych potrieb a prehľad o všetkej vzájomnej komunikácii (zákaznícka skúsenosť). Užívateľ CRM je informovaný, pokiaľ servisné oddelenie prijalo zákaznícke požiadavky, alebo aké podnety z marketingových správ boli pre zákazníka hodnotné a na čo reagoval či akú pomoc poskytla telefonická podpora. Tieto informácie sú cenné nielen pre budovanie lepšej zákazníckej skúsenosti s vaším produktom či značkou, ale pre marketingové a obchodné oddelenie otvárajú nové možnosti na ďalšiu spoluprácu so zákazníkom.

Súvisiace: